NOT AVAILABLE

Van chauffeur totdat bedrijfseigenaar – eentje routekaartmap

Weet jouw hoeveel vrachtwagenchauffeurs ik elk schooljaar ontmoet diegene zeggen: “Ik wil mijn inherent vrachtwagenbedrijf hebben”?

Veel.

Weet jouw hoeveel van kip ie eerste schooljaar voorbij komen zonder te willen uitvallen, alles te verliezen of meteen terug te gaan zoals den bestuurdersstoel?

Noch veel.

Plusteken ie is noch omdat zij lui zijn. Noch omdat zij noch snugger zijn. Ie is omdat niemand zij uiteindelijk heeft zittend plus kip eentje werkelijke routekaart gaf. Geen motiverende citaat. Geen halfbakken checklist. A Werkelijke momentopname van watten er nodig is wegens van eentje snelheidsduivel te zijn zoals eentje werkelijke bedrijfseigenaar.

Indien jouw eentje chauffeur bent plus jouw hebt diegene jeukerigheid – jouw wetenschap diegene waar ik ie overheen heb – dit is iets voordat jou.

Jouw bent reeds daarbuiten. Jouw hebt den ervaring. Nu heb jouw gewoon den structuur nodig.

Dit wetsartikel is den Snapshot van den routekaart. Noch den hele snelweg. Maar ie schenken jouw den eerste twee uitgangen plus eentje reden wegens vooruit te blijven rijden.

Toestaan wij dit rechtstreeks uit den sprong halen.

Eentje snelheidsduivel zijn plus eentje bedrijfseigenaar zijn zijn twee geheel verschillende spellen.

Indien snelheidsduivel ligt uw focus:

Indien bedrijfseigenaar wordt uw focus:

Diegene verschuiving gebeurt noch enkel omdat jouw eentje vrachtwagen hebt gekocht of jouw MC -nummer hebt gekregen. Ie begint met hoe jouw denkt.

Politici denken te rondreizen. Eigenaren denken te systemen.

Totdat jouw den tijdgeest aanneemt van iemand diegene ie resultaat have – noch enkel den taak uitvoert – blijft jouw jezelf te den onderbouwing rijden wegens beide te verrichten.

Dit is ie percentage waar niemand graag overheen praat – maar ie is ie belangrijkste.

Voordat u probeert eentje concern te stichten, kijkt u was zoals uw persoonlijke financiële poot. Waarom?

Omdat u te ie start den zaak bent. Plusteken mits u werkt met:

… u bouwt eentje concern doodmoe eentje stukgebroken toneel.

U hebt geen 750 credit score nodig wegens eentje ​​vrachtwagenbedrijf te stichten. Maar jouw hebt welnu duidelijkheid nodig. Kennen uw:

Behandel uw persoonlijke P&L zoals u uw zakelijke opschrijven zullen verzorgen.

Indien uw persoonlijke budget lekt, zullen uw concern op dezelfde wijze bloeden.

Dit is watten den Hustlers van den eigenaren scheidt: Jouw nummers kennis voordat den vrachtwagen den weg raakt.

U moeten ie vatten:

  • – Kosten vanaf mijl (CPM)

  • – Breakeven Point

  • – Brandstofkosten vanaf week

  • – Verzekeringspremies (neem geen offertes aan – ga huwelijksinzegening huwelijksinzegening)

  • – Registratie- plus vergunningskosten

  • – Onderhoudsprojecties

  • – Accessorial’s (tolgelden, factureringskosten, ELD -abonnementen, enzovoort.)

  • – Startkosten: LLC, MC/DOT, platen, trailer -acquisitie

Schrijf dit noch enkel op. Opbouw ie uit. Gewoonte eentje spreadsheet. Doen den wiskunde.

Eentje van onze Playbook MasterClass-studenten dachten dat zij eentje boxtruck konden stevenen voordat $ 1500/week all-in. Wij hebben den werkelijke cijfers verricht, plus den bedrijfskosten waren po gedurende $ 2.250/week. Zij zullen gedurende elke lading poen hebben verloren totdat zij opbranden.

Kennen den waarheid voordat den weg u den werkelijkheid toont.

Noch iedereen hoeft rechtstreeks zoals den deskundige te springen.

Hier zijn drietal realistische toegangsstroken, onzelfstandig van waar u geldelijk plus mentaal bent:

Ie is ie uitgelezene mits u eentje kapitaalkapitaal nodig hebt, verzekeringsdekking nodig heeft plus systemen wilt leren voordat u uw inherent have. Jouw schenken den controle op, maar krijgt watten wegennet.

Kijk uit voordat: Roofzuchtige huurcontracten, onduidelijke nederzettingen plus dispatchers diegene u mits gewoon eentje ander nummer verzorgen.

U controleert uw actief, maar leasen dit aan eentje vrachtondernemer diegene vracht plus wegennet biedt. Dit schenkkan eentje goede overgang zijn mits u operationeel klaar bent, maar nog noch administratief-savvy.

Maximale vereffening. Maximaal risico. Maximale beloning. Maar volg dit enkel mits:

  • U hebt tenminste 3-6 maanden operationeel kapitaal

  • Jouw hebt jouw rijstroken plus tarieven te kaartje gebracht

  • Jouw hebt onderhandeling van makelaars plus laadverwerving geoefend

Indien jouw geen sterke mentor of programma hebt diegene jouw begeleidt, haastigheid jouw jouw hier noch te.

Jouw zullen geen route par zonder eentje GPS. Dus start jouw concern noch zonder eentje 90-dagen operationele project.

Dit is watten jouw moeten opvangen:

  • – Wekelijkse inkomstendoelstelling

  • – Laadtype voorliefde (nee, u doet noch “watten betaalt”)

  • – Voorkeurstroken plus back -upmarkten

  • – Laadbordabonnementen

  • – Facturing Setup

  • – Accounting System (QuickBooks, Spreadsheet of Bookeeper)

  • – Onderhoudsintervallen

  • – Escrow -spaardoel

  • – noodhulpplan (mits den vrachtwagen afbreekt)

Wij stevenen stap voordat stap om te den Playbook MasterClass. Den meeste van onze studenten gewoontes dit wegens hun eerste directe werkkring veilig te stellen voordat zij zelfs maand 6 treffen.

Denken noch meer mits eentje vrachtwagenchauffeur met eentje vrachtwagen.

Start te denken mits eentje concern met eentje merknaam.

Dat betekent:

  • – Eentje zakelijke e -mail hebben (noch Yahoo of Gmail)

  • – Eentje schone, basiswebsite

  • -Eentje was gebouwd dragerpakket

  • – eentje Google mijn bedrijfsprofiel

  • – Eenvoudig, professioneel logo plus MC/DOT vermeld op bedrijfsmiddelen

Wanneer eentje makelaar, verzender of zelfs eentje potentiële snelheidsduivel uw naam ziet, willen zij weten dat u huwelijksinzegening bent. Jouw bent serieus. Jouw bent georganiseerd. Jouw bent geen vlieg-voor-nachtautoriteit diegene hier volgende maand noch zullen zijn.

Merknaam is vertrouwen. Vertrouwen leidt totdat vracht.

Dit is op zichzelf eentje hele masterclass -les – maar hier is den gecondenseerde versie.

Den “uitgelezene” vrachtwagen voordat uw concern hangt voltooid van uw bedrijfsmodel – noch watten u ziet op Tiktok of watten uw neef zegt is “eentje overeenkomst”.

Vragen diegene u moeten stellen voordat u koopt:

  • Welke rijstroken ren ik?

  • Op welke vracht ben ik gestructureerd?

  • Heb ik toegang totdat parkeren voordat dit maatuitrusting?

  • Vermag ik gemakkelijk onderdelen krijgen voordat dit merknaam/proefje?

  • Heb ik eentje CDL nodig wegens dit rechtsgeldig uit te voeren?

  • Wil eentje chauffeur dit leidinggeven?

Voorbeeld: u zullen kunnen denken dat ie kopen van eentje slaapcabine snugger is omdat dit ‘veelzijdiger’ is. Maar mits reeds jouw doelvracht plaatselijk of binnenshuis 300 mijl is, heb jouw zonder reden netwerk brandstofafval plus reserve lengte gekocht.

Koop den vrachtwagen diegene gedurende ie project past. Noch den hype.

Indien uw langetermijnplan inhoudt dat u chauffeurs toevoegt, kunt u nu huis par met uw leiderschapsspier.

Politici verlaten geen vrijmaken – zij permitteren slecht leiderschap achter.

Vraag jezelf voltooid:

  • Vermag ik den verwachtingen manifest uitleggen?

  • Heb ik regelgeving op zijn positie (thuistijd, loon, rijrichting)?

  • Weet ik hoe ik conflicten professioneel schenkkan oplossen?

  • Ben ik klaargemaakt wegens mensen te trainen, te wegbrengen plus te uitbouwen?

Wanneer u verschuift van den snelheidsduivel zoals den visionair, zullen uw mensen uw sterke punten weerspiegelen – of uw zwakke punten.

Start met ie construeren van uw bedrijfscultuur voordat u uw eerste werknemer inhuurt.

Dit trektocht wordt intact snel eenzaam.

Daarom hebben wij den Playbook MasterClass geproduceerd. Ie is noch enkel voordat mensen diegene reeds vloten hebben. Ie is voordat degenen diegene overstappen van den stoel zoals den systemen. Van ie vervoeren van vracht totdat bouwstructuur. Van stress totdat tactiek.

Wij hebben nu chauffeurs te ie programma diegene werken aan:

  • -Hun eerste 90-daagse businessplan

  • – Hun eerste dragerpakket

  • – Hun eerste koude oproep

  • – Hun eerste directe werkkring

  • – Hun eerste huursom

Plusteken zij verrichten ie noch enkel. Omdat wanneer jouw jezelf omringt met mensen diegene idem spel spelen, ie hele ding sneller beweegt – plus slimmer.

Laat mij jouw hiermee verlaten:

Op ie ogenblik dat u gevolgtrekking van snelheidsduivel zoals bedrijfseigenaar te gaan, verandert uw werkkring. Uw gewoonten veranderen. Uw prioriteiten veranderen.

U bent noch langer enkel verantwoordelijk voordat eentje lading. Jouw bent verantwoordelijk voordat:

  • – Den cijfers

  • – Den mensen

  • – Ie veranderingsproces

  • – Den groei

  • – Den toekomst

Plusteken jouw hoeft noch volmaakt te zijn. Jouw hoeft ie noch iedereen te permitteren uitzoeken.

Maar jouw moeten welnu wordt toegewijd.

Indien u klaar bent wegens diegene verschuiving te maken – van den kamertje zoals den conferentietafel, van den weg zoals den inkomsten – laat dit wetsartikel dan uw eerste checkpoint zijn.

Er is eentje lange weg vooruit.

Maar mits jouw den kaartje volgt – plus loopt met mensen diegene ie voordien hebben gedaan – zult u noch enkel eentje vrachtwagen hebben. Jouw have eentje concern.

Plusteken op eentje dag kijk jouw misschien terug plus zeg jouw: “Dit wasgoed ie ogenblik dat ie iedereen begon.”

Ie bulletin van chauffeur totdat bedrijfseigenaar – eentje routekaartmap verscheen vantevoren op vrachtgolven.