NOT AVAILABLE

Airbus zet zijn kraam op voordat den ontwikkeling van ie nieuwe vliegtuig

Om Tim Hepher

TOULOUSE, Frankrijk (Reuters) – Airbus op dinsdag gaf ene vleugje van technologieën voordat zijn volgende vliegtuig, ene vervanging voordat den best verkochte A320neo -familie wegens den voorkomendheid tussen 10 plusteken 15 schooljaar.

Den vraag wanneer ie best verkopende proefje van den industrie, dat concurreert met Boeing’s 737 Max te ie drukste sector van den markt moeten vervangen, is ene van den belangrijkste beslissingen voordat Guillaume Faury, daar hij volgende maand ene derde driejarige termijn mits CEO betreedt.

Airbus zei dat ie nieuwe vliegtuig 20-30% efficiënter zullen zijn dan den huidige A320neo-familie. Te den VS heeft NASA verwoord dat ie werkt aan ene rivaliserende configuratie met Boeing diegene ie brandstofverbruik plusteken dus emissies met maximaal 30%zullen kunnen verminderen.

Airbus houdt echter dat beleggers plusteken concurrenten den verspreidingsgebied plusteken timing van elk verrassend project raden.

Maandag zei Faury dat ie vliegtuig evolutionair zullen zijn te positie van revolutionair, hoewel Airbus is opgewarmd zoals ene potentiële open-fan-motor diegene ingevolge CFM worden bestudeerd diegene hij beschreef mits meer revolutionair dan zijn alternatieven.

Op dinsdag hebben den uitgelezene ontwikkelingsfunctionarissen van ie nering ene minder voorzichtige toon aangenomen op ene evenement wegens Airbus -inspanningen te stimuleren wegens op te voetstappen mits ene katalysator voordat koolstof.

“Wij willen dit volwassene kloof uitvoeren (met ie huidige proefje), diegene noch incrementeel is, watten geen optimalisatie is”, zegt Bruno Fichefeux, schoolhoofd van toekomstige programma’s aan ’s werelds grootste planemaker.

“Wij willen ervoor zorgen dat dit technologieën totdat volwassenheid komen plusteken dat wij onzerzijds ontwerp op hoen kunnen wedden, plusteken wij zijn er nog noch”, vertelde hij den Airbus -top.

“Onzerzijds mikpunt … zullen zijn wegens ene ​​vliegtuig te den tweede tweede van ie volgende tienjaarsperiode te proposities.”

Analisten zeiden dat den nadruk op baanbrekende technologie suggereert dat Airbus geen spoed heeft wegens ene ​​nieuwe ontwikkeling te lancering, met rivaal Boeing gehamstrunder ingevolge financiële problemen plusteken belangrijke vleugel- plusteken motorontwikkelingen diegene nog steeds vorm krijgen.

Faury zei dat vorig schooljaar Airbus tegen ie einde van ie huidige tienjaarsperiode ene ​​verrassend vliegtuig zullen lancering. Den meeste analisten schatten dat ie vrijwel zeven schooljaar daarna nodig zullen hebben wegens ie op den markt te brengen.

Te ie grootste enkele onderzoeksproject zei Airbus dat ie vooruitgang boekte te den wending van ie ontwerpen van ene lichte vouwvleugel nagesynchroniseerde wiek van ochtend plusteken ie bestuderen van nieuwe composietmaterialen.

Airbus bevestigde dat ie keek zoals ene drastische versterking van den produktie totdat 100 van den nieuwe vliegtuigen vanaf maand, nagenoeg dubbele huidige produktie.

Reuters meldde maandag dat Airbus plusteken Boeing beide appart composietleveranciers duwden wegens klaar te zijn voordat ene sterke versterking van den output totdat 100 vliegtuigen vanaf maand voordat den volgende straal, omdat zij meer gewoonte maken van plastic materialen plusteken robotachtige montage.