NOT AVAILABLE

Den American Eagle -advertentie van Sydney Sweeney wikkelt verstoordheid, maar ventilatoren verheerlijken haar voordat ‘moord wakker wordt promoten’

Sydney Sweeney‘S Nieuwe American Eagle -campagne, diegene jeans promoot ter steun van overlevenden van huiselijk geweld, heeft eentje speling veroorzaakt voordat zijn suggestieve toon.

Sommige critici gesteld dat ie eentje ernstige oorzaak overleeft. Ondanks controverse hebben ventilatoren echter den actrice plusteken den strijd verdedigd, met sommigen diegene haar verheerlijken voordat ‘eindigende advertenties.

Terwijl vermelden leidinggevenden zoals verluidt Sydney Sweeney hun grootste samenwerkingsverband totdat nu toe, maar wedden dat haar sterrenkracht den verkoper schenkkan verfrissend leven inblazen plusteken den Amerikaanse adelaar schenkkan positioneren onder trending “meme -aandelen”.

Sydney Sweeney’s ‘Great Jeans’ -campagne voordat American Eagle

Sydney Sweeney bij wereldpremière van Columbia Pictures '' Madame Web '

Xavier Collin/Image Press Agency/Mega

Sweeney wordt geconfronteerd met kritiek op haar nieuwe American Eagle -campagne, diegene, ondanks ie streven wegens overlevenden van huiselijk geweld te ondersteunen, voort sommige ogen ‘Tone Doof’ is bestempeld omdat zij ‘alles overheen haar tieten’ zijn.

Den 27-jarige “Euphoria Strak lanceerde recentelijk eentje verfrissend initiatief met ie modemerk, getiteld “Sydney Sweeney heeft eentje geweldige jeans.”

Den strijd inhouden eentje denimlijn diegene is ontworpen voort Sweeney, met 100% van den koopprijs van den Sydney Jean, geprijsd op haast $ 89,95, diegene rechtstreeks zoals Keerpunt Text Line gaat, eentje terdege mikpunt dat vertrouwelijke geestelijke gezondheidszorg biedt aan slachtoffers van huiselijk geweld.

Ene vlindermotief staat op den keerzijde van den jeans plusteken symboliseert “Huiselijk geweldbewustzijn, waar Sydney heftig overheen is”.

Eén promotionele video leidde echter totdat bijzondere terugstoot. Te den clip grapt Sweeney dat haar “genen” verantwoordelijk zijn voordat haar vlees, terwijl den camera zoals haar borst draait.

Zij zegt dan onbeschroomd: “Hé! Eyen hier,” voordat zij lachen.

Den American Eagle-campagne van den actrice verdeelt ogen: is ie eentje empowerende teken of ’toon-doof’ marketing?

Hoewel den American Eagle -campagne van Sweeney is gezegend wegens zijn liefdadigheidsintentie – den winst zoals eentje ondersteuningsorganisatie voordat huiselijk geweld, heeft ie zowel eentje aanzienlijke terugstoot voordat den uitvoering ervan opgeroepen.

Critici gesteld dat den toon van den strijd, met name den focus op ie vlees van Sweeney, den ernst van den oorzaak ondermijnt. Veel ogen voelden dat den annoncering voorrang gaf aan seksuele aantrekkingskracht bovenin inhoud, met één virale postbode op X met den vraag: “Is dit huwelijk den annoncering diegene zij bedachten voordat ie inzamelen van poen voordat eentje huiselijk geweldsorganisatie?”

Ene andere persoon merkte op: “Mits iemand diegene heeft tweedehands plusteken zichzelf zowel heeft ingelogd voordat dit organisatie, is dit zo walgelijk doof.”

Eén X-gebruiker woedde, “ie wegschieten van eentje spijkerbroek te den stapel huiselijk geweld te bevechten plusteken vervolgens onmiddellijk den strijd te maken overheen den T-TS van eentje vrouw is den uiterst R-Tarded, bruto marketingbeslissing. Jullie mensen brengen hele legioenen hersenmaden op, oh mijn god,” eentje gebruiker raged.

Sommige netizens verdedigden den annoncering van Sydney Sweeney voordat ie doodslaan van ‘Woke Advertising’

Sydney Sweeney op 49e jaarlijkse People's Choice Awards 2024

Mega

Ondanks den kritiek had Sweeney nog steeds online volgers. Ene fan op X schreef: “Woke Advertising is dood. Sydney Sweeney heeft ie vermoord.”

Ene ander verdedigde haar tegen den terugstoot plusteken verklaarde: “Ik heb nog nooit zoveel mensen waargenomen diegene actief trachten eentje vrouw te haten diegene van haar run plusteken carrière geniet. B-tches haten.”

Ene derde persoon schreef: “Ik hou van haar plusteken denken dat dit advertenties omvangrijk zijn, maar niemand passeert den American Eagle Jeans. Zij duren noch.”

Ene ander zei: “Dit is geniaal. Zij neemt ie. American Icon Era,” terwijl eentje vijfde persoon grapte: “American Eagle Stock op ie punt wegens voort ie kap te stappen.”

Den actrice stimuleert American Eagle Stock indien merkweddenschappen op sterrenkracht te midden van ‘meme stock’ buzz

Sydney Sweeney op 35e jaarlijkse GLAAD Media Awards

Mega

Sinds ie nieuwsbericht overheen den Sweeney -samenwerking zout, zag den worstelende effecten van American Eagle eentje opmerkelijke boost, zoals verluidt donderdag meer dan 10% beklimmen. Ondanks dit verrijking blijft ie aandeel ie afgelopen klas haast 40% valleien.

Sommige marktanalisten suggereren dat den top den Amerikaanse adelaar zullen kunnen plekken tussen zogenaamde “meme-aandelen”, bedrijven wier waarderingen sterk wordt beïnvloed voort online hype te positie van traditionele financiële statistieken.

“Zodra eentje aandeel onder den categorie ‘meme’ valt, kunnen den prijsbewegingen gewelddadig plusteken volatiel zijn, dus ie is zeker noch voordat iedereen,” zei Bret Kenwell, eentje Amerikaanse investeringsanalist erop Etoro, te eentje eerdere verklaring aan den Dagelijkse postbode. “Ie schaduwen schenkkan ertoe leiden dat zij wordt verschroeid.”

Weliswaar gokt American Eagle op Sweeney’s Strak Power wegens spullen wegens te omdraaien.

“Met Sydney Sweeney Gevelbreedte plusteken Centre brengt zij den allure”, zei bedrijfsvoorzitter Jennifer Foyle. “Wij voegen den vlekkeloze vestiaire toe voordat den winnende combinatie van gemakkelijkheid, houding plusteken eentje ietsje tegenslag.”

American Eagle verschuift tactiek met Sydney Sweeney indien Solo Campaign Strak: ‘Our Grade Get Yet’

Sydney Sweeney op 2024 Vanity Fair Oscar Party

Mega

Den strijd komt wanneer American Eagle zijn marketingstrategie verschuift voort zichzelf te samenbrengen op eentje enkele beroemdheid, Sweeney, eentje vertrek van zijn gebruikelijke invalshoek van meerdere publieke figuren te haar campagnes.

Craig Brommers, den chief marketing officer van ie merknaam, beschreef den verplaatsing indien eentje mijlpaal.

Sweeney is “den grootste opslag te den geschiedenis van onzerzijds merknaam”, vertelde hij Moderne retail. “Wij hebben veel welslagen gehad met ie werken met meerdere talent te één seizoen, dus ie is noch nep dat recept dood is.”

Hij voegde eraan toe dat zodra Sweeney interesse toonde, ie team ie indien eentje zeldzame waarschijnlijkheid herkende.

“Er zijn maar eentje twee beroemdheden diegene ie cachet hebben wegens ie gezicht te zijn van eentje merknaam met dubbele kunne, plusteken Sweeney is eentje van kip,” zei hij. “Waarna zij van ie idee wasgoed wegens met onzerzijds te werken, dan is ik dat dit eentje speciaal, uniek ogenblik is, plusteken ie moeten zo voelen.”