Ter eentje belangrijke vooruitgang voordat wereldwijde supply chain -technologie heeft Project44 Movement gelanceerd, eentje uitgebreid beslissingsplatform voordat beslissingsinformatie dat transformeert hoe bedrijven hun supply chains beheren.
Project44 heeft jarenlang precies eentje web van API’s aan jawel gestikt diegene duizenden supply chain -deelnemers verbindt. Den omvangrijke uitdaging waarmee klanten van realtime zichtbaarheidsgegevens eeuwig wasgoed geweest hoe zij konden wordt geoperationaliseerd watten snel overweldigende porties snel veranderende inlichting kon wordt. Voortbeweging lost hiervoor op ingevolge AI -agenten te staat te stellen gegevens schoon te maken, vervolgens te vertalen plus te handelen op operationeel niveau, met ie opschrijven van zendingen plus ie uitvoeren van complexe herroutes, terwijl den belanghebbenden op den hoogte blijven.
Voortbeweging vertegenwoordigt eentje fundamentele verschuiving te den wijsbegeerte van den supply chain management, diegene ‘voorbij louter’ functies ‘of’ zichtbaarheid ‘verschuiven wegens zichzelf te focussen op uitvoering, resultaten plus wijziging, “zei Project44 CEO Jett McCandless te eentje e -mail zoals vrachtgolven.
Ie toneel is gebouwd op eentje vierlagig framework: Connect, See, Act, Automate. Dit bouwkunst drukt weldoordacht voorts dan den zichtbaarheid wegens handeling plus automatisering mogelijk te maken plus werkt uiteindelijk aan watten Project44 beschrijft mits “zelfoptimaliseerde logistiek” ingevolge “adaptieve, geautomatiseerde acties op schelp”.
Tijdens ie Velocity -evenement van ie concern dat vorige week te Chicago worden gehouden, benadrukte McCandless dit strategische wending: “Ter den afgelopen tien klas heeft Project44 den ondergrond gebouwd diegene nodig is voordat den AI -vooruitgang van vandaag. Ter den eenvoudigste bewoordingen heeft onzerzijds team den potentie opgebouwd wegens verbinding te maken, te zien, te handelen plus te geautomatiseerd.”
Den ontwikkeling van voortbeweging omvatte ie uitbreiden van den API -connectiviteit voordat meer dan 5.000 bedrijven, eentje technisch complexe onderneming diegene ie oplossen van omvangrijke uitdagingen te ie wereldwijde logistieke gegevensbeheer vereist. Ie toneel gaat dit uitdagingen aan via eentje api-eerste bouwkunst diegene zowel “harde” API’s (directe dragerintegraties) mits “zachte” API’s (stem- plus berichtenmedewerkers) omvatten.
Dit uitgebreide connectiviteit heeft geresulteerd te indrukwekkende statistieken: jaarlijkse 1,2 miljard zendingen, eentje 246.000 wereldwijd carrier -netwerk plus 256+ integraties met TMS- plus ERP -systemen. Eentje belangrijke differentiator is den optiek van den voortbeweging van den gegevenskwaliteit. Ie toneel gaat “voorts dan ie verzamelen van gegevens” wegens kunstmatig intelligente agenten te usances wegens gegevens schoon te maken, te structureren plus te harmoniseren zodat ie efficiënt vermag wordt gehandeld.
Zoals McCandless tijdens den lancering opmerkte: “Den trio sleutels totdat ie voeden van verantwoordelijke AI zijn aggregatie, nauwkeurigheid plus inpasbaarheid. Onze api-eerste bouwkunst gecombineerd met AI-stem- plus berichtenagenten voordat dragers maakt den lieve resultaten mogelijk voordat 2.000 verladers wereldwijd, waardoor naadloze contextueel vermogende gegevenssets.”
AI -stem- plus berichtenagenten spelen eentje cruciale rol te den functionaliteit van den voortbeweging, met name via ie verbeteren van den connectiviteit plus ie mogelijk maken van geautomatiseerde handeling. Dit agenten dienen mits eentje middel wegens “naadloos verbinding te maken met bestaande systemen” mits onderdeel van den API-eerste bouwkunst van Project44, waarbij gegevens wordt verzameld uit bronnen diegene verschillend kunnen wordt losgekoppeld.
Watten nog belangrijker is, is dat dit AI -agenten zijn ontworpen wegens taken aan te kunnen diegene traditioneel uren namen, voorts gaan dan eenzaam inzichten geven aan ie uitvoeren van den taken zelf. Dit omvatten ie oplossen van problemen onafhankelijk, ie opbellen van vervoerders, ie omleiden van vracht plus ie uitvoeren van boekingen. Zij maken eindje uit van den “Automate” -laag, diegene totdat doelwit heeft “AI -agenten te implementeren diegene boekingen uitvoeren, omgaan plus zichzelf bijstellen aan unieke bewerkingen.”
(AI -agenten te den voortbeweging van Project44 onderhandelen overheen tarieven voordat eentje zending. Plaatje: Project44)
Den spraakagenten van ie toneel dienen mits cruciale componenten via ie overbruggen van den fysieke plus digitale supply chain, ie uitbreiden van ie gegevensnetwerk ingevolge traditioneel handmatige communicatiemethoden te samenvoegen plus eentje verschuiving mogelijk te maken van reactieve probleemidentificatie zoals proactieve, geautomatiseerde resolutie van uitzonderingen.
Voortbeweging richt zichzelf op den toenemende vraag zoals ervaringen van consumentenkwaliteit te B2B-toeleveringsketens via zijn eCommerce Logistics Suite plus bredere focus op verbeterde klantwaarde plus transparantie.
Belangrijkste kenmerken zijn zichtbaarheid van consumenten plus laatste mijlverbinding, gebouwd wegens “den klantervaring na den mededeling te verbeteren” voordat retailers plus den onbelast promotor score te stimuleren ingevolge “moderne leveringscommunicatie” te bieden. Last Mile Insights helpt klantenserviceteams netwerkbrede problemen te realtime aan den oppervlakte plus bieden “intelligente voorspellende uitzonderingen op ondergrond van meer dan 19B verzendevenementen.”
Den leveringsafspraken van ie toneel programma “Splanningsfunctionaliteit rechtstreeks insluit ingevolge den zichtbaarheidservaring van ie merknaam plus via e -mailmeldingen”, wegens eentje typisch “gecompliceerd veranderingsproces te transformeren te eentje naadloze klantervaring”.
Zoals gerapporteerd ingevolge Huis Depot, verminderde den implementatie van Project44’s oplossingen hun “Where’s My Order” -vragen met 70%, watten den impact van ie toneel op den klantervaring aantoonde.
Voortbeweging behandelt ineffectieve samenwerkingsprocessen plus verslaafdheid van verouderde methoden zoals telefoongesprekken, e -mails plus spreadsheets diegene supply chain -bewerkingen treiteren. Ie toneel biedt gestroomlijnde communicatie hierbinnen bewerkingen plus overheen logistieke ecosystemen plus stelt gebruikers te staat wegens bestelling plus verzendgegevens veilig te porties “met iedereen – of zij nu eentje bewegingsgebruiker zijn of noch.” Documentbeheer is bedoeld wegens meer samenwerkingsverband met vervoerders plus leveranciers mogelijk te maken wanneer verzendingsgerelateerde documenten zoals BOL’s plus pods wordt gedigitaliseerd plus gecentraliseerd. Met ie gedeelde zichtbaarheidsaanbod kunnen klanten deelnemers uitnodigen wegens toegang te krijgen totdat aanpasbare dashboards, bestelgegevens plus uitzonderingsmeldingen.
Ie toneel heeft nu validatie ontvangen van Fortune 500 Shippers. Doug Cantriel, opperhoofd van Noord -Amerikaanse vrachtvervoer plus modernisering via Ford Motor Company, verklaarde: “Project44 levert den Connected Gegevens Foundation voordat onze transportbehoeften. Watten kip onderscheidt, is hoe zij te workflows plus AI wordt gelegd, waardoor wij inzichten efficiënt kunnen verzamelen plus snel kritische beslissingen kunnen nemen.”
Dana McConahy, VP te ES-A Supply Chain via Eaton, merkte op: “Real-time zichtbaarheid te Project44 breidt onze capaciteiten uit plus maakt effectievere dagelijkse uitvoering mogelijk. Naarmate ie toneel evolueert, wordt ie strategischer impactvol, waardoor wij vooruitkijken op volgende stappen.”
Met voortbeweging heeft Project44 den lat voordat Freighttech weer verhoogd, waardoor complexiteit duidelijkheid omgezet plus gegevens te handeling.