-
Netflix verpletterde inkomsten uit ie eerste kwartaal op donderdag.
-
Bedrijfsleiderschap onkundige zichzelf volledig noch zorgen te maken overheen den economiestudie, zelfs te midden van den handelsoorlog van Trump.
-
Ie wasgoed ie laatste teken voordat beleggers dat Netflix -aandelen zijn gebouwd wegens ene economische teloorgang te verslijten.
Op den winstoproep van Netflix op donderdag, wasgoed ie watten co-CEO Greg Peters noch zeg dat dat gewicht droeg.
Hij klaagde noch overheen ene verslechterende economiestudie, of den rol van den lopende handelsoorlog wegens dat te veroorzaken. Hij zette den tafel noch voordat toekomstige tariefgestuurde prijsstijgingen, of betreurde hoge inflatie.
Te positie daarvan stuurden Peters met den economiestudie praten aan ie start van den oproep, ter ene poging wegens alle vragen te voorkomen diegene om analisten zijn gepland.
“Wij hebben ene veel vragen gekregen,” zei hij. “Wij letten verstaanbaar wasgoed op den consument plusteken waar den bredere economiestudie ter voortbeweging is. Maar op poot van watten wij zien om ie winkelbedrijf nu werkelijk te ontdoen, is er niets feitelijk belangrijks te merken.”
Ie woord “economiestudie” worden noch ene andere keer uitgesproken tijdens den oproep. Ie wasgoed rechtstreeks zoals den kernactiviteit van Netflix.
Ie overgedragen vertrouwen stuurde ie bulletin zoals beleggers dat Netflix wasgoed gepositioneerd is wegens macro-onrust te weerstaan. Ie is ene waarneming diegene den waardepapieren heeft geholpen wegens 9% te stijgen plusteken den bredere markt te gezaghebben, evenals ie hoogvliegende prachtige 7-cohort. Ie aandeel steeg nog ooit 3% ter negotie na den uren.
Ie winstrapport plusteken ie daaropvolgende ontslag van economische angsten bevestigden dit outperformance weer plusteken herinnerde iedereen eraan dat Netflix handelt mits ene “recessie-resistente” waardepapieren.
Dit ingebedde inhoud is noch vacant ter uw regio.
Ie idee is dat mits consumenten minder gaan uitgaan wegens economische onzekerheid, zij thuis blijven plusteken relatief goedkoop entertainment zoals Netflix verwerk. Voordat den setting kost ene jaarkaart op één maand op den streaming-service minder dan den meeste roemen voordat filmtickets.
Peters zei tegen analisten dat ie winkelbedrijf dit ter den loop van den tijdstip heeft waargenomen.
“Wij hebben zeker tijdvakken van uitdagende economische omstandigheden ter verschillende terechtkomen waargenomen ter verschillende terechtkomen, plusteken wij hebben overheen ie generaal ter staat geweest wegens dat positieve vliegwiel te toestaan omdraaien, zelfs ter diegene situaties plusteken ik denken dat dat spreekt totdat den kloof tussen waarde plusteken prijs dat-en dat wij voordat veel mensen zijn, ene zeer goede waarde, zelfs omdat zij voorzichtig zijn met waar zij zijn,” zei den co-CEO.
Ie winkelbedrijf is zowel uniek geïsoleerd vanuit ene advertentieperspectief.
Annoncering -uitgaven kunnen vorstelijk verwijderen tijdens ene economische teloorgang. Maar omdat den advertentieactiviteiten van Netflix zo klein zijn, zullen ene divisie vrijwel twee schooljaar geleden zijn gelanceerd, ene spaarzaam aangedreven teloorgang ter advertentie-uitgaven zullen weinig impact hebben op den financiële gegevens van ie winkelbedrijf.